News Update

Windows 7 SP1 All In One (x64-x68) Update Terbaru Oktober 2014 Full Activated

RyanHary34. Download Software Full Version Crack.
Windows 7 SP1 All In One (x64-x68) Update Terbaru Oktober 2014 Full Activated-Activator: adalah keluaran yang paling lengkap yang merangkumi semua Versi tersedia di Windows 7 All In One.
Akhir-Akhir ini RyanHary34 akan Membagikan Secara Gratis Activator & Windows 7 SP1 All In One Update Terbarunya, diRilis Pada Bulan Oktober 2014 Ini dengan Fitur-fitur Terbaru.


Berikut Versi Windows 7 All In One :
  • Windows 7 Starter (x64-x86)
  • Windows 7 Home Premium (x64-x86)
  • Windows 7 Professional (x64-x86)
  • Windows 7 Ultimate (x64-x86)
  • Windows 7 Enterprise (x64-x86)
  • Windows 7 Home Premium OEM-Activated (x64-x86)
  • Windows 7 Professional OEM-Activated (x64-x86)
  • Windows 7 Ultimate OEM-Activated (x64-x86)
  • Windows 7 Enterprise OEM-Activated (x64-x86)

────────────────────────────────────────────────────────────────
Disini RyanHary34 Akan Menjelaskan Keunggulan Masing-masing Pada Versi Windows All In One Terbaru Ini, Banyak Orang Menanyakan Apa Itu Penjelasan Dari Windows 7 Starter, Windows 7 Home Premium Basic, Windows 7 Unlimate, Windows 7 Enterprise, Windows 7 Professional.

Windows 7 Starter

Windows 7 Starter adalah edisi Windows 7 yang mengandungi ciri-ciri yang paling sedikit. Windows 7 Starter hanya terdapat dalam versi 32-bit. Windows tema Aero tidak termasuk dalam versi ini. Wallpaper desktop dan Visual Styles ( Windows 7 Asas) tidak user-berubah-ubah. Fungsinya adalah sangat terhad. Microsoft pada asalnya bertujuan untuk menyekat edisi untuk menjalankan 3 aplikasi secara serentak, tetapi keterbatasan ini dijatuhkan. Edisi ini tersedia pra-dipasang pada komputer, terutamanya netbook, melalui penyepadu sistem atau pengeluar komputer menggunakan OEM 7 Home Basic..
────────────────────────────────────────────────────────────────
➜ Windows 7 Home Basic

Windows 7 Home Basic boleh didapati dalam pasaran baru muncul seperti Argentina, Brazil, Chile, Republik Rakyat China, Colombia, India, Pakistan, Panama, Filipina, Mexico, Rusia, Thailand, dan Turki. Ia tidak terdapat di negara-negara maju pasaran teknologi termasuk di Barat dan Tengah Eropah, Amerika Utara, Hong Kong, Australia dan Arab Saudi. Sesetengah pilihan Aero tidak termasuk bersama-sama dengan beberapa ciri-ciri baru. Home Basic, bersama-sama dengan edisi lain yang dijual di pasaran baru muncul, termasuk sekatan pengaktifan geografi, yang memerlukan pengguna untuk mengaktifkan Windows dalam daerah tertentu atau 7 Home Premium.
────────────────────────────────────────────────────────────────
➜ Windows 7 Home Premium

Windows 7 Home Premium menawarkan pengalaman yang terbaik di dalam keselesaan PC anda sendiri. Dengan ciri-ciri jenama baru, anda tidak akan pernah bosan menggunakannya. Sambungan yang lebih cepat, menyemak imbas mudah dan lebih mudah untuk mewujudkan satu rangkaian rumah.
Tunggu! Masih ada lagi. Windows 7 Home Premium mempunyai versi 32-bit & 64-bit yang menjadikan ia mungkin untuk membuat rangkaian rumah dan berkongsi semua yang anda mahu; Mungkin anda kegemaran foto, video atau muzik. Anda boleh menonton banyak rancangan TV kegemaran anda secara percuma bila dan di mana anda mahu dengan TV Internet. Anda boleh menonton, jeda, memutar balik, dan rekod rancangan TV yang anda suka. Ia juga termasuk Internet Explorer 8, yang membuat pelayaran anda mudah, selamat, pantas dan boleh dipercayai.
────────────────────────────────────────────────────────────────
Windows 7 Professional

Edisi ini disasarkan kepada peminat dan pengguna perniagaan kecil. Ia termasuk semua ciri-ciri Windows 7 Home Premium, dan menambah keupayaan untuk mengambil bahagian dalam domain Windows Server. Ciri-ciri tambahan termasuklah yang beroperasi sebagai pelayan Remote Desktop, lokasi percetakan sedar, Sistem Fail Penyulitan, Mod Persembahan, Dasar Perisian Sekatan (tetapi bukan tambahan pengurusan ciri-ciri AppLocker) dan Windows XP Mode. Seperti Enterprise, Microsoft akan menyokong edisi ini sehingga tahun 2020.
────────────────────────────────────────────────────────────────
Windows 7 Enterprise
Edisi ini mensasarkan segmen perusahaan pasaran dan dijual melalui pelesenan volum kepada syarikat-syarikat yang mempunyai kontrak Jaminan Software dengan Microsoft. Ciri-ciri tambahan termasuk sokongan untuk Antara Muka Pengguna kenderaan (MUI) paket, BitLocker Drive Encryption, dan UNIX sokongan aplikasi. Tidak tersedia melalui saluran runcit atau OEM, edisi ini diedarkan melalui Microsoft Software Assurance (SA). Akibatnya ia termasuk beberapa SA sahaja manfaat, termasuk lesen membenarkan operasi nod tanpa cakera (PC tanpa cakera), menjalankan beberapa mesin maya , dan pengaktifan melalui VLK. Seperti Profesional, Microsoft akan menyokong edisi ini sehingga tahun 2020.
────────────────────────────────────────────────────────────────
Windows 7 Ultimate
Windows 7 Ultimate mengandungi semua ciri-ciri yang sama seperti Windows 7 Enterprise, tetapi tidak seperti edisi Enterprise, ia boleh didapati kepada pengguna rumah secara lesen individu. Windows 7 Home Premium dan Windows 7 pengguna profesional mampu menaik taraf kepada Windows 7 Ultimate untuk biaya yang menggunakan Windows Anytime Naik taraf jika mereka ingin berbuat demikian. Tidak seperti Windows Vista Ultimate, yang Windows 7 edisi Ultimate tidak termasuk Windows Ultimate Extras ciri atau mana-mana ciri-ciri eksklusif seperti Microsoft telah dinyatakan. Namun, walaupun ia adalah pengguna yang setara dengan Enterprise, Microsoft akan hanya menyokong Ultimate sehingga 2015, seperti Home Premium.
────────────────────────────────────────────────────────────────

Untuk Edisi "N" dan "E"
Edisi "E"
  • Ciri-ciri dalam Edisi E adalah sama seperti versi setara mereka penuh, tetapi tidak termasuk Internet Explorer. Kos Edisi E adalah sama dengan versi penuh, Internet Explorer boleh dimuat turun tanpa bayaran dari Microsoft untuk Edisi E.

Edisi "N"
  • Ciri-ciri dalam edisi N adalah sama dengan versi yang sama mereka penuh, tetapi tidak termasuk Windows Media Player. Kos Edisi N adalah sama dengan versi penuh, seperti Windows Media Player boleh dimuat turun tanpa bayaran dari Microsoft untuk Edisi N.

────────────────────────────────────────────────────────────────

Service Pack 1
Microsoft mengeluarkan pek perkhidmatan rasmi pertama untuk Windows 7 pada 22 Februari 2011. Ini adalah update penting yang termasuk keselamatan sebelum ini dibebaskan, prestasi, kestabilan dan kemas kini untuk Windows 7 . SP1 juga termasuk peningkatan baru kepada ciri-ciri dan perkhidmatan di Windows 7 , seperti kebolehpercayaan bertambah baik apabila menyambung kepada peranti audio HDMI, mencetak menggunakan XPS Viewer, dan memulihkan folder sebelumnya dalam Windows Explorer selepas memulakan semula.
Imej Windows 7 Service Pack 1 adalah satu pengemaskinian yang melakukan berikut:
- Membantu menjaga PC disokong.
- Memberi peningkatan berterusan untuk sistem operasi, dengan memasukkan kemas kini yang sebelumnya disampaikan melalui Windows Update serta terus update tambahan kepada Windows 7 platform berdasarkan pelanggan dan rakan kongsi maklum balas.
- Memberikan kemudahan bagi perusahaan untuk menggunakan satu set kemas kini.
Imej Perubahan khusus untuk Windows 7
sokongan tambahan untuk komunikasi dengan perkhidmatan persekutuan pihak ketiga
Sokongan tambahan telah ditambah untuk membolehkan Windows 7 pelanggan untuk berkomunikasi secara berkesan dengan perkhidmatan pengenalan persekutuan pihak ketiga (orang-orang yang menyokong WS-Persekutuan protokol profil pasif). Perubahan ini meningkatkan platform saling boleh kendali, dan meningkatkan keupayaan untuk berkomunikasi identiti dan pengesahan maklumat antara organisasi.
Peningkatan peranti audio HDMI prestasi
Sejumlah kecil pengguna telah melaporkan isu-isu di mana hubungan antara komputer yang menjalankan Windows 7 dan peranti audio HDMI boleh hilang selepas sistem reboot. Maklumat telah dimasukkan ke dalam SP1 untuk memastikan bahawa hubungan antara Windows 7 komputer dan peranti audio HDMI secara konsisten dipertahankan.
perilaku Diperbetulkan apabila mencetak bercampur orientasi XPS dokumen
Sebelum pembebasan SP1, beberapa pelanggan telah melaporkan kesulitan apabila mencetak bercampur orientasi XPS dokumen (dokumen yang mengandungi halaman dalam kedua-dua potret dan landskap orientasi) menggunakan XPS Viewer, menyebabkan semua halaman yang dicetak sepenuhnya sama ada dalam potret atau mod landskap. Isu ini telah dikatakan di dalam SP1, yang membolehkan pengguna untuk mencetak dokumen campuran benar-orientation menggunakan XPS Viewer.

Bagaimana untuk memasang atau Install Windows :
-. Extract menggunakan WinRAR
- Gunakan ImgBurn ** membakar diekstrak ISO Windows.7.SP1.ENG.x86-x64.ACTiVATED "
* Anda boleh menggunakan mana-mana perisian lain untuk operasi ini (Nero, Alkohol, CloneCD ...)
* kelajuan Pembakaran tidak harus lebih cepat dari 4x.
- Mulakan semula komputer anda *.
* Anda boleh memasangnya dari OS yang sedia ada, tetapi saya akan mengesyorkan pemasangan bersih.
- Pastikan anda telah seleceted DVD-ROM / drive RW anda sebagai peranti boot pertama (setup BIOS) *
* Jika anda tidak tahu bagaimana untuk melakukannya, periksa pautan ini http://www.hiren.info/pages/bios-boot-cdrom
- Mesej teks akan muncul "Akhbar sebarang kekunci untuk boot dari CD atau DVD ... ".
* Dengan menekan kekunci yang anda sedang memasuki persediaan.
- Pilih bahasa anda, masa dan mata wang dan input papan kekunci (optionaly)
- Klik "Install Now".
- Pilih edisi * Anda ( x86 adalah 32-bit, x64 adalah 64-bit), tergantung dari jenis CPU yang anda ada.
* Sila ambil perhatian bahawa jika anda mempunyai kurang daripada 4GB RAM, x64 akan sia-sia.
- Klik "Saya terima".
- Klik "Custom (advanced) .
- Pilih partition drive / hdd anda di mana Win7 harus dipasang dan klik format.
* Setup akan terus automaticly dan akan selesai selepas 15-30 min.
- Langkah seterusnya akan menjadi nama pengguna (Gambar 17).
- Taipkan kata laluan anda (jika anda inginkan).
- Pilih satu jawapan yang ketiga untuk langkah berikutnya.
- Pilih zon masa anda.
- Pilih lokasi semasa anda.
- Dan langkah terakhir akan diam automatik pengaktifan *
* PC anda akan beroperasi semula dalam jangka masa yang lalu.
Dan itu akan menjadi semua tentang pemasangan. Anda berada di Windows sekarang.
Pengaktifan gambar
Siaran ini telah terintegrasi RemoveWAT 2.2.6.0.
Alat ini benar-benar menghapus Windows Aktivasi dari sytem anda dan Windows akan diaktifkan sepenuhnya dan diupdate sepenuhnya, ditambah, anda tidak akan perlu bimbang tentang kemas kini berbahaya (iaitu KB971033) yang boleh menyahaktifkan salinan Windows.
Ia berjalan automaticly dan diam-diam selepas persediaan.
Imej x64 Pemulihan
Siaran ini telah terintegrasi Windows 7 Pemulihan Cakera yang boleh digunakan untuk mengakses menu pemulihan sistem, memberi anda pilihan untuk menggunakan System Restore, PC Backup lengkap, pembaikan sistem automatik dan perintah talian promptfor pemulihan maju manual. Ambil perhatian bahawa anda tidak boleh menggunakan Windows 7 Pemulihan Cakera memasang semula Windows. Ia hanya perbaikan Windows.

Sekalian Jika anda mempunyai masalah dengan Microsoft Security Essentials Atau Ingin Download:

1. Simpan semula WAT dan reboot.
2. Muat MSE: http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx
3. Pasang
4. Hapus WAT.
Untuk RemoveWAT Imej berada di:
\\ sumber \ $ oem $ \ skrip $$ \ Setup \ \ Big.StaR.exe
─────────────────────────Semoga.Berhasil───────────────────────────
Windows 7 SP1 All In One (x64-x68) Update Terbaru Oktober 2014 Full Activated.
Download Links!!

  • Download From MegaUpload =>  Click Here   | 4.13 GB
  • Download Activated + Product Key Windows =>  Click Here  |  1.5 MB
    Password :  

    Name : Windows 7 SP1 All In One
    Version : x64-x86
    Languange : English
    Medicine : Include - Activated
    Password : ryanhary34
    Size : 4.14 GB
    Updated : 20 Oktober 2014



    Mudah-mudahan ini akan memecahkan masalah Anda. Pastikan untuk memberikan kami tanggapan Anda di komentar di bawah.
    0 Komentar untuk "Windows 7 SP1 All In One (x64-x68) Update Terbaru Oktober 2014 Full Activated"

     
    Copyright © 2014 CNETERS - All Rights Reserved
    Template By. Lavenia